De voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Schakel-Bos - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Schakel-Bos - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Sietske

Blijf op de hoogte en volg Familie Schakel-Bos

21 December 2013 | Nederland, Amsterdam

Na een pittig jaar waarin veel gebeurd is, is het dan bijna zover: onze wereldreis gaat beginnen! De vaccinaties zijn gehaald, enkel Jurre mag pas als hij 1 jaar is buiktyfus gevaccineerd worden. Dit lukt net want hij wordt 14 januari 1 jaar.
De school, crèche en opvang zijn ingelicht en opgezegd voor de tijd dat wij weg zijn. Op Hans' en mijn werk is geregeld dat we 11 weken vrij kunnen zijn en ons huis is verhuurd.
We hebben bijna alle overnachtingen geregeld voor de reis. Alleen op Bali hebben we de eerste 5 dagen een airbnb geboekt en zien we daarna verder. We hebben van meerdere ervaren balireizigers vernomen dat het makkelijk is om onderkomen te vinden en dat je met taxi's veel kan ondernemen voor weinig geld.
Nieuw Zeeland zullen wij met een camper reizen.
De kerstdagen staan voor de deur en de kerstvakantie is net begonnen. Een mooie tijd om nog even met familie door te brengen en de laatste to do lijsten te maken en inkopen te doen. Fijne feestdagen voor iedereen.

• 21 December 2013 - 22:49

Petra&Erik Jan & Clinton:

We gaan jullie volgen!! Leuk dat jullie een blog bij gaan houden onderweg.

• 22 December 2013 - 08:10

Ben Bos:

Hallo Schakelbos

Fijn dat de gewenste reis er aan komt en dat jullie droom in vervulling gaat. Nog een paar fijne feestdagen met vrienden en familie en dan op pad een uitdaging maar dan een exclusieve vanuit Burundi wensen wij jullie een goede start.
    Sandrine en Ben

• 22 December 2013 - 11:22

Irma:

Hans, Sietske, Abe, Jurre, heeeeeele fijne reis en tijd samen, zal jullie missen.
    Hopen dat de skype goed werkt om contact te houden.

Dikke knuffel Irma

PS heb jullie blog onder favorieten opgeslagen, dus kan het goed volgen samen met de reisroute.

• 22 December 2013 - 13:25

Katinka Rademaker:

Wat een spannend vooruitzicht! Ik ga jullie volgen. Siets ben blij dat we nog even een bakkie gaan doen voordat je weggaat. Tot snel! X

• 22 December 2013 - 17:49

Kees En Toos:

Geweldig vooruitzicht! Heel erg genieten! Maar wat zal het stil zijn zonder jullie! XX Kees en Toos

• 24 December 2013 - 12:04

Peter :

Wat een geweldige reis!! jaloers :)
    Ik ga jullie wel erg missen! Ik wil heeeel vaak skypen...:)

• 24 December 2013 - 17:05

Marlene:

Leuk ! We gaan jullie volgen ! Fijne feestdagen jan en marlene

• 25 December 2013 - 12:28

Annette:

Lieverds! Onwijs veel plezier en wat een super start van 2014! Ik kijk uit naar alle avonturen en foto's. Dikke kus en veel liefs, Annette & Simon en een knuffel van Hugo

• 29 December 2013 - 15:44

Robert:

Beste Siets. Deze reis is goed getimed. Je staat op een kruispunt in je leven. Dat kruispunt overzie je soms beter door er wat afstand van te nemen. Want dan zie je niet alleen de weg die je inslaat, maar ook waar die weg je naartoe leidt. Beste Siets Hans Abe en Jurre, heel veel plezier en probeer van elk moment te genieten!

• 15 Januari 2014 - 18:44

Ben Bos :

Jurre Hans Sietske en Abe nog één nachtje slapen en dan gaat de wereldreis beginnen ik wens jullie een bijzondere reis die je niet meer gaat vergeten. Een uitdafing samen met de kids dit te ondernemen. ik ga jullie verslagen volgen .
    Succes en behouden terugkomst