Jurre 1 jaar! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Schakel-Bos - WaarBenJij.nu Jurre 1 jaar! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Schakel-Bos - WaarBenJij.nu

Jurre 1 jaar!

Door: Sietske

Blijf op de hoogte en volg Familie Schakel-Bos

12 Januari 2014 | Nederland, Amsterdam

Vandaag vieren we dat ons kleine ventje alweer 1 jaar is geworden! Wat is het jaar snel gegaan en wat hebben we veel beleefd. Vorig jaar werd Jurre om 22.20 uur geboren in het AMC. Toen we 's nachts vertrokken uit het AMC om met onze pasgeboren Jurre naar huis te gaan, was de hele wereld wit geworden. Een jaar later is er (nog) geen sneeuw gevallen.
Vanochtend werd Jurre net zo wakker als alle andere ochtenden: rechtop staand in zijn ledikant schreeuwend om zijn fles.
Oma Irma is er het hele weekend om ons te helpen met de voorbereidingen van de reis. Zij slaapt samen met Abe op de kamer.Jurre slaapt bij Hans en mij. Wanneer ik met Jurre op mijn arm onze kamer uitloop komen wij Abe en Irma tegen op de gang en zingen we samen lang zal ze leven voor Jurre.
Gauw ga ik om 9.45 uur nog even een rondje hardlopen in het Oosterpark voordat het bezoek komt en de tompouces met Jurre erop worden gegeten..
Abe vraagt elke ochtend hoeveel nachtjes het nog slapen is. Wanneer ik hem vraag wat hem het leukste lijkt op reis zegt hij: Bali. En als ik vraag waarom? Vertelt hij dat hij daar het skiën het leukste vindt...

  • 12 Januari 2014 - 16:58

    Jolanda T:

    Van harte gefeliciteerd met Jurre! Ik zou die ski's maar meenemen, je weet maar nooit ;-)

  • 13 Januari 2014 - 13:51

    Irma:

    Het is toch wat met die Abe, misschien kan hij zandskien daar???
    maar het is wel duidelijk dat hij skiën wel erg leuk vindt, hij kan wel hier blijven en met mij mee gaan naar Oostenrijk....

    Kus Irma

  • 13 Januari 2014 - 20:47

    Annette:

    Hiep hiep Hoera Jurre!

  • 14 Januari 2014 - 20:16

    Lucien En Jose:

    Van harte gefeliciteerd met Jurre .
    En geniet van de mooie reis.
    Groetjes Lucien Jose Luuk en Evi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie Schakel-Bos

Wij zijn een gezin van 4. Ik ben getrouwd met Hans en wij hebben samen 2 kinderen: Abe van 4 jaar oud en Jurre van 1 jaar.

Actief sinds 21 Dec. 2013
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 15775

Voorgaande reizen:

16 Januari 2014 - 28 Maart 2014

Wereldreis 2014

Landen bezocht: