Afscheid - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Schakel-Bos - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Schakel-Bos - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Sietske

Blijf op de hoogte en volg Familie Schakel-Bos

16 Januari 2014 | Nederland, Amsterdam

Donderdagochtend, de dag van vertrek, kunnen Hans en ik rustig opstaan omdat Abe en Jurre bij Kees en Toos hebben geslapen. We pakken de laatste dingen in en zorgen ervoor dat het huis leeg is en de bedden opgemaakt. Vanavond zullen Noa en Beaudine ons huis betrekken.
Jacob, onze onderbuurman, heeft aangeboden ons naar Schiphol te brengen. Wel zo fijn met onze bagage. Ik vind wel dat we ons goed ingehouden hebben met het inpakken en ons beperkt hebben tot een minimale garderobe voor warm en fris weer. 2 grote tassen op wielen en een backpack nemen we mee.
Op schiphol aangekomen zijn Kees, Toos, Jurre een een lichtelijk hypere Abe er al. Marjorie en Koen komen ons ook nog even uitzwaaien. Na het inchecken gaan we op weg voor een kopje koffie. Petra, Erik Jan en Clinton komen ook nog afscheid nemen. Bij het echte afscheid huilt Clinton dikke tranen en ik moet ook even slikken...
Op weg naar de douane vertelt Abe aan de bewakers dat hij toch echt GEEN pistool in zijn koffertje heeft om er zeker van te zijn dat ze hem niet aanhouden. (misschien had ik hem toch op een andere wijze kunnen uitleggen waar de douane voor dient)
Op naar onze 1e vlucht naar Dubai waar wij overstappen op de 2e vlucht naar Singapore. In totaal zullen we ruim 16 uur onderweg zijn, best een uitdaging!

• 21 Januari 2014 - 19:21

Marjorie En Koen:

Gezellig hoor om zo jullie verslag te lezen. Ben benieuwd wat de volgende reisverslagen gaan brengen. Dikke kus vanons